Informatie

Zaterdagmiddag 7 september vindt de Keuterprutrace 2019 plaats.

De Keuterprutrace is onderdeel van kermis Ond0erdijk en georganiseerd door Stichting Kermiscomité Onderdijk i.s.m. v.v Strandvogels.

  • Locatie gelegenheid: v.v Strandvogels, Sportlaan 10a, 1693 CZ Wervershoof
  • Inschrijven MOET vooraf via het online inschrijfformulier. Dit kan tot vrijdag 06-09-2019 16:00
  • Voor het omkleden kan er gebruik gemaakt worden van de kleedkamers van v.v. Strandvogels.
  • Je (waardevolle) spullen kan je bij de organisatie kwijt, die leggen deze op een veilige plaats (wél op eigen risico)
  • Aanmelden kan van 12:00 tot 13:00 bij de daarvoor bestemde balie op bij v.v. Strandvogels.
    • De jeugdrace kan inschrijven van 15:00 tot 15:30
  • Inschrijf geld is €10,00 p.p, te betalen bij aanmelding.
    • De jeugdrace kost €5,00 p.p.
  • Na betaling ontvangt u een t-shirt met daarop het startnummer. Dit shirt moet je aan tijdens de race.
  • Om +/- 13:15 vertrekken alle deelnemers naar de start, waarna we in 3 groepen starten.
    • De 2,0km en de 3,2km vertrekken beide op dezelfde tijd.
    • 1- Dames
    • 2- Heren (dames die dat willen mogen ook hierbij starten)
    • 3- Teams (3,2km)
  • Voor jeugdrace vertrekken we om 15:30.
  • Vanaf het startpunt zullen de deelnemers zich over 2,0km (20 sloten) of 3,2km (40 sloten) een weg banen naar de finish op het terrein van v.v. Strandvogels.
    • Voor jeugdrace is dit 1,1km (20 sloten).
  • In het circuit zijn (bewuste) obstakels aanwezig. Vaak zijn er een beperkt aantal doorgangen op/over een obstakel aanwezig en is het mogelijk dat je even moet wachten. Geef mensen de tijd op hun tempo het obstakel te nemen en ga niet duwen/trekken etc.
  • Wanneer een obstakel niet op de bedoelde manier genomen wordt, is dit voor de wedstrijdleiding een geldige rede tot diskwalificatie!
  • Langs de route hebben we op bepaalde punten bordjes geplaatst om de aandacht te vragen wanneer er naar onze mening extra goed opgelet moet worden, houd dit dus in de gaten!
  • Na aankomst worden de deelnemers “schoon” gespoten door de plaatselijke brandweer.
  • Hierna kunnen de deelnemers, indien nodig, zich nog grondig schoonmaken onder de douche in een van de kleedkamers.
  • De organisatie zorgt ervoor dat er: verkeersregelaars, EHBO en brandweer aanwezig zullen zijn om het hele evenement veilig te laten verlopen.